Segítség a vásárláshoz
VÁSÁRLÁSI TUDNIVALÓK
 
A Szigetköz Lelke Pálinkaház kompromisszumok nélküli elkötelezett híve a magas minőségű kézműves, prémium pálinkák készítésének. A Szigetköz Lelke Pálinkaházban a tradíció, a legmodernebb technológia, és az újra és újra megújuló szaktudás ötvöződik. Rácz Ferenc tulajdonos-főzőmester magas fokú szakértelme, és a pálinkakészítés iránti alázata biztosítja az idelátogatókat arról, hogy nem pusztán pálinkát kóstolnak, hanem magát a gyümölcs lelkét. 
 
- Áraink az Általános Forgalmi Adót tartalmazzák.
 
 
 A MEGRENDELÉS MENETE:
 
- A megrendeléshez REGISZTRÁCIÓ szükséges.
 
 A REGISZTRÁCIÓ MENETE:
 
1. Kattintson a Bejelentkezés panelen olvasható REGISZTRÁCIÓ linkre.
2. Kérjük adja meg a szükséges adatokat ( név, cím, szállítási cím, telefon szám, e-mail cím, jelszó ). Figyeljen a pontos kitöltésre!
3. Kattintson a REGISZTRÁCIÓ gombra.
4. A regisztráció sikeresen lezajlott. A belépést követően azonnal megkezdheti a vásárlást.
 
- Ha a jelszót elfelejtette, kattintson az ELFELEJTETT JELSZÓ linkre a Bejelentkezés panelen, és jelszavát a megadott e-mail címre elküldjük.
- Bejelentkezni a Bejelentkezés panelen a regisztráció során megadott felhasználónév és jelszó használatával lehetséges.
 
- A regisztráció/ bejelentkezés után lehetősége nyílik válogatni a termékek között, és a virtuális kosárba helyezni a terméket / termékeket.
- A rendszer a válogatás után a költségeket összesíti és nagy méretű számmal jelzi.
- A válogatás után a PÉNZTÁRHOZ gomb megnyomásával rögzíti a vásárlást.
- Ez után egy összesítő oldalra ér, ahol a megrendelni kívánt termék / termékek listája, egyes tételek darabszáma, és összesített ára található. Itt még lehetőség van a rendelés módosítására vagy sztornírozására. A lap alján a nagy méretű számok a teljes vételárat mutatják. Ugyanitt még módosíthatóak a regisztráció adatai, illetve a csomag átvételére vonatkozó információk is. A megrendeléshez megjegyzést is írhat / pl. a csomagot a munkahelyemre kérem, más személy veszi át stb. /
- A teljes véglegesítéshez nyomja meg a VÁSÁRLÁS gombot, ami az ÁSZF/ Általános szerződési feltételek / elfogadása után rögzítésre kerül.
- A rendszer egy EGYEDI AZONOSÍTÓT / betű+ számsor / társít és ír ki minden megrendeléshez. A megrendeléssel kapcsolatban bármely információt vagy reklamációt az AZONOSÍTÓ bemondása után tudunk kezelni.
 
A MEGRENDELÉS VISSZAIGAZOLÁSA:
 
- A tranzakcióról mindkét fél e-mailben értesül, ami tartalmazza a megrendelés minden adatát. Kérjük ezen adatokat ellenőrizze  hogy helyesek-e / pl. szállítási cím /. Amennyiben valamelyik adat hibás, kérjük ezt mihamarabb jelezze felénk e-mailben, vagy telefonon.
- A megrendelést követően telefonon egyeztetünk a megrendelővel.
- A megrendelés nem minősül írásba foglalt szerződésnek, kinyomtatásra illetve iktatásra nem kerül.
- 2001 évi CIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről.
vissza
Kövess minket:
Tel.: +36 30 993 8411